טופס ליצירת קשר


שם

טלפון

מייל
הערות

  052-2481104

מאמרים

מאמרי בריאות ותזונה כלליים



מתכונים בריאים

לנוחיוכתם, מתכונים בריאים וטבעיים, מסודרים לפי


גוף ונפש



התנדבות וקהילה

 


לב וכלי דם

 


בריאים בטבעיות college



בריאים גם בחגים



מן התקשורת




Ynet
קפה דה מרקר
בריאים בטבעיות בפייסבוק



אורז מלא טעים טעים

אנשים רבים שואלים אותי – איך מכינים אורז מלא שיהיה גם טעים??

אז הטיפ מחולק לשניים – האחד סוג האורז והשני – איך שמכינים ומתבלים אותו. קבלו מתכון מנצח. ממכר. בדוק.
 
הרכיבים:
1 כוס אורז מלא (אני אוהבת אורז עגול מלא, גם הבסמטי המלא טעים)
2 בצלים קצוצים
2 גזרים מגורדים בפומפייה
דלעת חתוכה לקוביות קטנות
2.5 כוסות מים רותחים
כף שמן זית / קנולה מכבישה קרה
תבלינים: מלח דל נתרן, פלפל שחור, אבקת שום, כורכום
 
אופן ההכנה:
1.       בסיר מחממים כף שמן ומאדים את הבצל (אפשר להוסיף מעט מים רותחים על פי הצורך במקום להוסיף עוד שמן לאידוי)
2.       כשהבצל מתרכך – מוסיפים את הגזר המגורד והדלעת – ממשיכים לאדות עד להתחלת הריכוך.
3.       מוסיפים את האורז ומטגנים יחד כ 2 דקות.
4.       מוסיפים את המים הרותחים, מתבלים במלח דל נתרן, פלפל שחור, אבקת שום וכורכום (כל אחד לפי היחס שהוא אוהב), מערבבים ומבשלים כ 30-35 דקות.
5.       מדי פעם טועמים, בודקים שהאורז אכן מוכן והתיבול טעים (בסיום, במקרה הצורך - אפשר להוסיף עוד מים ועוד תיבול במקרה הצורך ולבשל 2 דקות נוספות)
6.       בתאבון ולבריאות!!
 
הערות:
  1. אם רוצים לקצר את זמן הבישול – משרים את האורז המלא לפני כן למספר שעות במים פושרים.
  2. אורז מלא לא מתנפח כמו אורז לבן רגיל, לכן אם רוצים מנה גדולה יותר – להתאים ביחס נכון את שאר הרכיבים.
 
בתאבון!
 
 




מבזקים וחדשות



אימוני כושר על ידי מאמנים מקצועיים - במפגשים אישיים או בקבוצות

זה הזמן לקום ולזוז... להתחיל להתעמל.. לשרוף קלוריות... לחטב את הגוף ולהיות בכושר ואנרגיות מטורפות


להמשך קריאה


מרזים בטבעיות (C) - קבוצות VIP לבריאות והרזיה

"מרזים בטבעיות " (C) הינן קבוצות VIP לבריאות והרזיה בשיטה ייחודית- ללא ספירת קלוריות, ללא מלחמות. עם אוכל בריא ונכון לגוף, עם שיקומו והבראתו, עם עבודה על הגוף והנפש ועם תוצאות והרגלים שנרכשים לכל החיים. 

 


להמשך קריאה


ייעוץ תזונתי משפחתי - המתנה המושלמת לכם וליקירכם

 אם אשאל אתכם, מה הדבר הכי חשוב שאתם רוצים להבטיח לכם ולמשפחתכם? סביר שתענו - בריאות!! ובצדק... 

בואו נקבע מפגש אחד של ייעוץ משפחתי, בוא אגיע לביקור בית אצלכם או שאארח אתכם בשמחה באחת מהקליניקות שלי,  ואלמד אתכם כל מה שצריך כדי לאכול נכון ולדאוג לאורח חיים בריא ותזונה נכונה לכם וליקירכם.... 


להמשך קריאה


כוחה של אהבה

 יום האהבה היום... 

זאת הזדמנות נפלאה לכתוב לכם מכתב מהלב. אני אוהבת אתכם ומאמינה בכם. אתם מסוגלים להכל!! תזכרו זאת :-)


להמשך קריאה


סדנת מוגנים בטבעיות - איזון לחץ דם וכולסטרול והגנה על בריאותנו

 לחץ דם וכולסטרול אינם מפחידים. הם חשובים לנו. בלעדיהם לא היינו יכולים לחיות. 

הבעיה היא (כמו תמיד  ), כשאנו יוצאים מאיזון, והלחץ דם גבוה או מדדי הכולסטרול גבוהים ואינם מאוזנים. 

בסדנה בת 6 שבועות אפשר ללמוד איך לאזן אותם ולהגן על הלב, כלי הדם ובעצם - על עצמנו 


להמשך קריאה

טיפים

שתו תה קמומיל או תה פסיפלורה לפני השינה

הדבר יעזור לכם להרגע מכל היום ולהרדם טוב יותר בלילה. כשאיכות השינה שלכם תהא טובה יותר, תהיו יותר מלאי אנרגיות ומרץ ומהלך היום שלכם יהיה יעיל ומשופר.



קפאין - מתי לא כדאי לשתות אותו?

 

קפאין פוגע בספיגה של ויטמינים ומינרלים חשובים (לדוגמת הברזל), לכן באם החלטתם לצרוך אותו במזון- אנא הרחיקו אותו מ"מזונות איכות" (סלטים, קטניות וכדומה...) בכדי שספיגת הויטמינים והמינרלים בהם תהייה מקסימאלית.

חשוב לזכור שקפאין נמצא לא רק בקפה לסוגיו, אלא גם במשקאות קולה, שוקולדים, וסוגי תה שונים (כמו תה ירוק ותה שחור).