טופס ליצירת קשר


שם

טלפון

מייל
הערות

  052-2481104

מאמרים

מאמרי בריאות ותזונה כלליים



מתכונים בריאים

לנוחיוכתם, מתכונים בריאים וטבעיים, מסודרים לפי


גוף ונפש



התנדבות וקהילה

 


בריאים בטבעיות college



בריאים גם בחגים



מן התקשורת



תקנון בריאים בטבעיות

 



Ynet
קפה דה מרקר
בריאים בטבעיות בפייסבוק



מתכונים בריאים


לנוחיוכתם, מתכונים בריאים וטבעיים, מסודרים לפי קבצים שלמים של אותו סגנון אוכל, כך שאם בא לכם סלט ירקות - הכנסו לקובץ המתאים ובחרו את שעושה לכם חשק. אם בא לכם מתוקים - הכנסו למבחר המתוקים הבריאים שלנו, הכינו ואכלו להנאתכם וכך הלאה... 

שנהייה בריאים.. ובטבעיות.... שירלי קרן רוזן




מתכונים מתוקים, טעימים ובריאים - מאגר מתוק במיוחד

מי אמר שאי אפשר לאכול מתוק? שמתוק זה לא בריא?  יש לי את הסודות המתוקים הבריאים שלי 




מאגר מתכוני מרקים - לא רק לימי החורף הקרים

 אני ממש אוהבת מרקים. הם עשירים ברכיבי מזון, משביעים, טעימים, מגוונים... מה אפשר לבקש יותר?




כללים מנצחים לבישול הבריא

 לא מספיק לרצות לאכול נכון, צריך לדעת גם איך לבשל נכון....




מאגר סלטי ירקות

הרבה אנשים לא אוהבים ירקות. או שמתחילים לשמור על הבריאות ומהר מאד נמאס להם מהסלטים. לרוב, הסיבה היא השעמום. 

כתבתי עבורכם קובץ של סלטים מסוגים וטעמים שונים, כולי תקוה כי כל אחד ימצא פה מקורות גיוון וטעם, וכי תוסיפו כמה שיותר ירקות לתפריט היומי. בתאבון. 




סלטי ירקות עם קטניות או פחמימות

 לפעמים, הסלט הופך כולו לארוחה טעימה או לפחות לחלק עיקרי שבה... 




התוספת שתופסת - ירקות מבושלים במגוון צורות וטעמים

מתאימים כתוספת, כארוחת נשנוש, במקום סלט, ליד סלט... בקיצור - ירקות שתמיד אפשר וטעים להוסיף לצלחת




מתכוני ביצים, גבינות ופשטידות

מתכונים שונים המתאימים גם לאירוח, אך גם לתפריט היומיומי שלנו... 




מאגר מתכוני בשרים

למי שאוכל בשרים, תוכלו למצוא פה מתכונים טעימים המורכבים מסוגי בשרים טובים ולא מזיקים. הבשר המזיק ביותר הוא זה המעובד כמו נקניקים ונקניקיות וכמובן הבשרים השמנים. המנעו מהם ככל שתוכלו. 




מאגר מתכוני דגים בריאים - דגי ים צפוני כמובן

 דגים חשובים מאד בתפריטנו. כ 3 פעמים בשבוע יש לאכול דגי ים צפוני בריאים וטובים, עשירים באומגה 3 ובניגוד לדגי הבריכות - נקיים מחומרים לא טבעיים שמאכילים אותם. 




מאגר מתכוני תוספות - דגנים מלאים וקטניות

 דגנים מלאים וקטניות אמורים להוות בסיס יומיומי בתפריטנו. יש רשימה כל כך ארוכה ומפתה של מתכונים טעימים מהם והרי היא לפניכם




מתכון לניקוי וחיזוק הגוף - שומר וארטישוק מבושלים

מאמר חשוב להבנת אופן ניקוי הגוף מרעלים - משלב הסברים על המזונות ומתכון מנצח




לביבות אפויות ללא גלוטן

 אני מכורה ללביבות. וגם הרבה מטופלים שלי. נכון שהן מאכל של חנוכה, אבל בשבילי הן חגיגה כל השנה. 

מוזמנים לנסות בעצמכם. בריא, אפוי, פשוט וטעים. 




מרק כרובית בריא, טעים ודיאטטי

מרק כרובית סמיך וטעים, שאפשר לאכול ולשתות מתי שרוצים (כן, גם לשתות... )




מרק כרובית סמיך

מרק כרובית טעים וקל להכנה 




מרק כרובית סמיך

מרק כרובית טעים וקל להכנה 




מרק כרובית סמיך

מרק כרובית טעים וקל להכנה 




מרק כרובים

מרק כרובית טעים וקל להכנה




מבזקים וחדשות



אימוני כושר על ידי מאמנים מקצועיים - במפגשים אישיים או בקבוצות

זה הזמן לקום ולזוז... להתחיל להתעמל.. לשרוף קלוריות... לחטב את הגוף ולהיות בכושר ואנרגיות מטורפות


להמשך קריאה


מרזים בטבעיות (C) - קבוצות VIP לבריאות והרזיה

"מרזים בטבעיות " (C) הינן קבוצות VIP לבריאות והרזיה בשיטה ייחודית- ללא ספירת קלוריות, ללא מלחמות. עם אוכל בריא ונכון לגוף, עם שיקומו והבראתו, עם עבודה על הגוף והנפש ועם תוצאות והרגלים שנרכשים לכל החיים. 

 


להמשך קריאה


ייעוץ תזונתי משפחתי - המתנה המושלמת לכם וליקירכם

 אם אשאל אתכם, מה הדבר הכי חשוב שאתם רוצים להבטיח לכם ולמשפחתכם? סביר שתענו - בריאות!! ובצדק... 

בואו נקבע מפגש אחד של ייעוץ משפחתי, בוא אגיע לביקור בית אצלכם או שאארח אתכם בשמחה באחת מהקליניקות שלי,  ואלמד אתכם כל מה שצריך כדי לאכול נכון ולדאוג לאורח חיים בריא ותזונה נכונה לכם וליקירכם.... 


להמשך קריאה


כוחה של אהבה

 יום האהבה היום... 

זאת הזדמנות נפלאה לכתוב לכם מכתב מהלב. אני אוהבת אתכם ומאמינה בכם. אתם מסוגלים להכל!! תזכרו זאת :-)


להמשך קריאה


סדנת מוגנים בטבעיות - איזון לחץ דם וכולסטרול והגנה על בריאותנו

 לחץ דם וכולסטרול אינם מפחידים. הם חשובים לנו. בלעדיהם לא היינו יכולים לחיות. 

הבעיה היא (כמו תמיד  ), כשאנו יוצאים מאיזון, והלחץ דם גבוה או מדדי הכולסטרול גבוהים ואינם מאוזנים. 

בסדנה בת 6 שבועות אפשר ללמוד איך לאזן אותם ולהגן על הלב, כלי הדם ובעצם - על עצמנו 


להמשך קריאה

טיפים

שתו תה קמומיל או תה פסיפלורה לפני השינה

הדבר יעזור לכם להרגע מכל היום ולהרדם טוב יותר בלילה. כשאיכות השינה שלכם תהא טובה יותר, תהיו יותר מלאי אנרגיות ומרץ ומהלך היום שלכם יהיה יעיל ומשופר.



תזונה ושנת הלימודים החדשה

 תזונת הילדים בשנת הלימודים היא מכרעת, במיוחד בזמן בית הספר. הכנסו לקישור וקראו הכל 
www.briutcenter.co.il/innerpage.asp