טופס ליצירת קשר


שם

טלפון

מייל
הערות

  052-2481104

מאמרים

מאמרי בריאות ותזונה כלליים



מתכונים בריאים

לנוחיוכתם, מתכונים בריאים וטבעיים, מסודרים לפי


גוף ונפש



התנדבות וקהילה

 


בריאים בטבעיות college



בריאים גם בחגים



מן התקשורת



תקנון בריאים בטבעיות

 



Ynet
קפה דה מרקר
בריאים בטבעיות בפייסבוק



עוברים את שבועות בשלום


חג שבועות בפתח.

המאכלים.. אחחחח המאכלים... המוקרמים, המאפים, עוגות הגבינה..

איך שורדים?? קבלו טיפים שעובדים ומתכונים לארוחת חג טעימה -

  1.  לזכור שאנו בעד גישה מאוזנת. אין מותר ואין אסור. הכל שאלה של מינון.. ומכיוון שחג שבועות מגיע פעם בשנה, חגיגה של גבינות - מותר לנו בהנאה, אך לעשות זאת בשליטה. .
    כלומר - לבחור מה שבאמת בא לכם משולחן החג - ולאכול ממנו חתיכה, נורמלית בגודלה, טעימה... ולהנות מכל ביס וביס.
    ליד זה נקפיד על מאכלים רזים יותר כמו סלטים (לא אלו עם השמנת, המיונז או הטבועים בשמן...), שתייה מרובה של מים, גבינות רזות ועוד.

  2. לדאוג לאוכל שאינו משמין - 
    בהמשך תקראו רעיונות טעימים (מניסיון) למאכלים חלביים, טעימים ושאינם משמינים. מאלו אפשר לאכול בשמחה, לפי הכמויות והמנות שמומלצות לכם ו... להנות. 

  3. באותו היום - הורידו לגמרי את מנות השומן. יהיה מספיק שומן בארוחה עצמה... (חוץ ממי שחייב שומן עם התרופות או התוספים). 

  4. ספורט - צאו להליכה קיצית מהנה.. נצלו את החופש - צעדו בטיול, או סתם בחוף הים... סיימו את ההליכה באימוני שרירים (למשל בחופי הים יש מתקנים של העירייה שממש מספיקים ומעולים), מתיחות והרגשה טובה. 

  5. תדאגו בארוחת החג לקינוח בריא. כלומר, לצד עוגת הגבינה (יש מתכונים מעולים לעוגות גבינה דיאטטיות... אך אפשר לוותר בכלל למי שיכול), תדאגו גם להכין סלט פירות בריא (ראו מתכון למטה). אכלו ממנו בהנאה...  

  6. זוכרים.. שלכל חג - יש מוצאי חג :), לפיכך, זוכרים לאכול בשליטה, בהנאה, אך גם נזכרים במשקל, בחלום שלנו להיות רזים ובריאים ובכך שמותר לנו מהכל.. ואין סיבה להתנפל על האוכל בארוחה אחת.. כי תמיד אפשר לאכול ממנו...

 

רעיונות למאכלים טעימים ולא משמינים 

  1. פטריות ממולאות בגבינות רזות -

    http://www.briutcenter.co.il/innerpage.asp?pageID=100
     
  2. תפוחי אדמה מוקרמים בשמנת - 

    http://www.briutcenter.co.il/innerpage.asp?pageID=110

  3. סלט קינואה וחמוציות - 

    http://www.briutcenter.co.il/innerpage.asp?pageID=81

  4. סלט ירקות קצוץ - מוגש קצת אחרת

    http://www.briutcenter.co.il/innerpage.asp?pageID=75
  5. טורטיות מקמח מלא- עם פסטו, גבינת עיזים ופלפלים קלויים

    http://www.briutcenter.co.il/innerpage.asp?pageID=112
  6. סלט פירות

    http://www.briutcenter.co.il/innerpage.asp?pageID=111



בתאבון וחג שמח!!

 

תמיד לבריאותכם... 

שירלי קרן רוזן

052-2481104


 



מבזקים וחדשות



אימוני כושר על ידי מאמנים מקצועיים - במפגשים אישיים או בקבוצות

זה הזמן לקום ולזוז... להתחיל להתעמל.. לשרוף קלוריות... לחטב את הגוף ולהיות בכושר ואנרגיות מטורפות


להמשך קריאה


מרזים בטבעיות (C) - קבוצות VIP לבריאות והרזיה

"מרזים בטבעיות " (C) הינן קבוצות VIP לבריאות והרזיה בשיטה ייחודית- ללא ספירת קלוריות, ללא מלחמות. עם אוכל בריא ונכון לגוף, עם שיקומו והבראתו, עם עבודה על הגוף והנפש ועם תוצאות והרגלים שנרכשים לכל החיים. 

 


להמשך קריאה


ייעוץ תזונתי משפחתי - המתנה המושלמת לכם וליקירכם

 אם אשאל אתכם, מה הדבר הכי חשוב שאתם רוצים להבטיח לכם ולמשפחתכם? סביר שתענו - בריאות!! ובצדק... 

בואו נקבע מפגש אחד של ייעוץ משפחתי, בוא אגיע לביקור בית אצלכם או שאארח אתכם בשמחה באחת מהקליניקות שלי,  ואלמד אתכם כל מה שצריך כדי לאכול נכון ולדאוג לאורח חיים בריא ותזונה נכונה לכם וליקירכם.... 


להמשך קריאה


כוחה של אהבה

 יום האהבה היום... 

זאת הזדמנות נפלאה לכתוב לכם מכתב מהלב. אני אוהבת אתכם ומאמינה בכם. אתם מסוגלים להכל!! תזכרו זאת :-)


להמשך קריאה


סדנת מוגנים בטבעיות - איזון לחץ דם וכולסטרול והגנה על בריאותנו

 לחץ דם וכולסטרול אינם מפחידים. הם חשובים לנו. בלעדיהם לא היינו יכולים לחיות. 

הבעיה היא (כמו תמיד  ), כשאנו יוצאים מאיזון, והלחץ דם גבוה או מדדי הכולסטרול גבוהים ואינם מאוזנים. 

בסדנה בת 6 שבועות אפשר ללמוד איך לאזן אותם ולהגן על הלב, כלי הדם ובעצם - על עצמנו 


להמשך קריאה

טיפים

שתו תה קמומיל או תה פסיפלורה לפני השינה

הדבר יעזור לכם להרגע מכל היום ולהרדם טוב יותר בלילה. כשאיכות השינה שלכם תהא טובה יותר, תהיו יותר מלאי אנרגיות ומרץ ומהלך היום שלכם יהיה יעיל ומשופר.



תזונה ושנת הלימודים החדשה

 תזונת הילדים בשנת הלימודים היא מכרעת, במיוחד בזמן בית הספר. הכנסו לקישור וקראו הכל 
www.briutcenter.co.il/innerpage.asp