טופס ליצירת קשר


שם

טלפון

מייל
הערות

  052-2481104

מאמרים

מאמרי בריאות ותזונה כלליים



מתכונים בריאים

לנוחיוכתם, מתכונים בריאים וטבעיים, מסודרים לפי


גוף ונפש



התנדבות וקהילה

 


בריאים בטבעיות college



בריאים גם בחגים



מן התקשורת



תקנון בריאים בטבעיות

 



Ynet
קפה דה מרקר
בריאים בטבעיות בפייסבוק



התסמונת הקדם ויסתית PMS - לא חייבים לסבול ממנה


 התסמונת הקדם ויסתית (PMS) / שירלי קרן רוזן

 

נשים רבות סובלות מ PMS. זהו שם כולל לתופעות השונות שנשים מרגישות לפני מחזור – תשוקה למתוק, מצבי רוח, עייפות, כאבי ראש, גודש בשדיים, הצטברות נוזלים ועוד..

 

הבעיה היא שרבות חושבות שכך צריך להיות. שנולדנו לסבול לפני המחזור החודשי.

אך ממש לא כך הדבר!!

אפשר לטפל ב PMS ולקבל את המחזור בצורה הטבעית, ללא תסמינים מטרידים מקדימים.

 

הגדרה –

PMS  מאופיינת על ידי קשת רחבה של תופעות המופיעות 7-14 יום לפני הופעת הדימום הוויסתי.

הסיבה – אי סדירות של השינויים ההורמונאליים המתרחשים במהלך מחזור הווסת ותוצאה של תנודות רמות האסטרוגן והפורגסטרון בגוף.

 

בכדי לטפל ב PMS, חשוב כי המטפל יאבחן לאיזו תת קטגוריה שייכת המטופלת, שכן בכל תת קטגוריה מטפלים באופן שונה.

 

4 תת קטגוריות ל PMS:

 

1.            PMS A (anxiety) – מתבטא בחרדה, רגזנות, שינויי מצב רוח, מתח, חוסר ריכוז, אגירת נוזלים.

2.            PMS C (craving) – מתבטא באי יציבות ברמות הסוכר בדם, תיאבון מוגבר, תשוקה למתוק, עייפות וסחרחורות, דפיקות לב מהירות, כאבי ראש.

3.            PMS D (depression) – מתבטא בדיכאון, נדודי שינה, התקפי בכי והפרעות בזיכרון.

4.            PMD H (hyperhydration) – מתבטא באצירת נוזלים, נפיחות בידיים, בבטן, בקרסוליים, עלייה במשקל וגודש בחזה.

 

הטיפול הנטורופתי:

 

שינוי תזונתי –

 

  1. הגברת צריכת המזון הטרי והצמחוני.
  2. הגברת צריכת מזונות פיטואסטרוגניים
  3. הגברת צריכת דגנים מלאים, קטניות, ירקות
  4. הפחתת צריכת מלח, קפאין על מוצריו, ניקוטין, סוכרים
  5. הפחתת שומן רווי
  6. בנוסף – המלצות ספיציפיות לפי תת הקטגוריה אליה שייכת המטופלת

 

תוספים –

 

מותאמים אישית על פי סוג תת הקטגוריה של ה PMS אליה שייכת המטופלת ויכולים לכלול לדוגמא– מולטי ויטמין, ויטמין E, ויטמין B6, מגנזיום, חומצת שומן גמא לינולנית, חיידקים פרוביוטיים.

 

צמחי מרפא –

 

גם כן יש להתאימם אישית למטופלת. אלו יכולים להיות – שיח אברהם, דונג קוואי, ג'ינסנג, נר הלילה, גדילן מצוי.

 

פעילות גופנית –

 

יכולה לעזור במיוחד לשחרור אנדרופינים וטיפול במצבי הרוח הנגרמים ב PMS, כמו כן עוזרים לאיזון רמות הסוכר ונותנים תחושה טובה יותר לאישה.

 

 

תמיד לבריאותכם,

שירלי קרן רוזן 052-2481104

 



מבזקים וחדשות



אימוני כושר על ידי מאמנים מקצועיים - במפגשים אישיים או בקבוצות

זה הזמן לקום ולזוז... להתחיל להתעמל.. לשרוף קלוריות... לחטב את הגוף ולהיות בכושר ואנרגיות מטורפות


להמשך קריאה


מרזים בטבעיות (C) - קבוצות VIP לבריאות והרזיה

"מרזים בטבעיות " (C) הינן קבוצות VIP לבריאות והרזיה בשיטה ייחודית- ללא ספירת קלוריות, ללא מלחמות. עם אוכל בריא ונכון לגוף, עם שיקומו והבראתו, עם עבודה על הגוף והנפש ועם תוצאות והרגלים שנרכשים לכל החיים. 

 


להמשך קריאה


ייעוץ תזונתי משפחתי - המתנה המושלמת לכם וליקירכם

 אם אשאל אתכם, מה הדבר הכי חשוב שאתם רוצים להבטיח לכם ולמשפחתכם? סביר שתענו - בריאות!! ובצדק... 

בואו נקבע מפגש אחד של ייעוץ משפחתי, בוא אגיע לביקור בית אצלכם או שאארח אתכם בשמחה באחת מהקליניקות שלי,  ואלמד אתכם כל מה שצריך כדי לאכול נכון ולדאוג לאורח חיים בריא ותזונה נכונה לכם וליקירכם.... 


להמשך קריאה


כוחה של אהבה

 יום האהבה היום... 

זאת הזדמנות נפלאה לכתוב לכם מכתב מהלב. אני אוהבת אתכם ומאמינה בכם. אתם מסוגלים להכל!! תזכרו זאת :-)


להמשך קריאה


סדנת מוגנים בטבעיות - איזון לחץ דם וכולסטרול והגנה על בריאותנו

 לחץ דם וכולסטרול אינם מפחידים. הם חשובים לנו. בלעדיהם לא היינו יכולים לחיות. 

הבעיה היא (כמו תמיד  ), כשאנו יוצאים מאיזון, והלחץ דם גבוה או מדדי הכולסטרול גבוהים ואינם מאוזנים. 

בסדנה בת 6 שבועות אפשר ללמוד איך לאזן אותם ולהגן על הלב, כלי הדם ובעצם - על עצמנו 


להמשך קריאה

טיפים

שתו תה קמומיל או תה פסיפלורה לפני השינה

הדבר יעזור לכם להרגע מכל היום ולהרדם טוב יותר בלילה. כשאיכות השינה שלכם תהא טובה יותר, תהיו יותר מלאי אנרגיות ומרץ ומהלך היום שלכם יהיה יעיל ומשופר.



תזונה ושנת הלימודים החדשה

 תזונת הילדים בשנת הלימודים היא מכרעת, במיוחד בזמן בית הספר. הכנסו לקישור וקראו הכל 
www.briutcenter.co.il/innerpage.asp