טופס ליצירת קשר


שם

טלפון

מייל
הערות

  052-2481104

מאמרים

מאמרי בריאות ותזונה כלליים



מתכונים בריאים

לנוחיוכתם, מתכונים בריאים וטבעיים, מסודרים לפי


גוף ונפש



התנדבות וקהילה

 


בריאים בטבעיות college



בריאים גם בחגים



מן התקשורת



תקנון בריאים בטבעיות

 



Ynet
קפה דה מרקר
בריאים בטבעיות בפייסבוק



מי מפחד מסופגניות? - כל מה שצריך לדעת לקראת חג החנוכה


 

 חנוכה  - הרבה מעבר לסופגניות.... / שירלי קרן רוזן

 

איזה שיר מייצג הכי טוב את חנוכה עבורך?

  1. באנו חושך לגרש... בידנו אור ואש
  2. הנרות הללו אנו מדליקין, על הניסים ועל הנפלאות, ועל התשועות ועל המלחמות
  3. נר לי, נר לי, נר לי דקיק, בחנוכה נרי אדליק.  בחנוכה נרי יאיר, בחנוכה שירי אשיר.


 או אולי.... 

סו סופגניה


בואו ילדים נכין יחדיו סופגניה, 
מבצק, מקמח, מים וריבה קנויה. 

סו, סו, סופגניה, חמה ומתוקה, 
סו, סו, סופגניה, לחג החנוכה. 

כאן בשמן היא תרתח לה הסופגנייה. 
ביץ, ביץ, בץ, היא תזמר, הנה כבר עשויה. 

סו, סו, סופגניה... 

נמלאנה בריבה לה בטן כה שמנה, 
בואו לשולחן כולם, זה חג החנוכה. 

סו, סו, סופגניה... 

 

 

אז יקיריי, קודם כל בואו נוריד את מפלס הלחץ (זוכרים שלחץ משמין?), הכי חשוב – זה ידע. ידע זה כוח ועוזר למנוע החלטות שגויות.... אחרי הידע – ליישם כמובן J

 

אוהבים סופגניות ולביבות מטוגנות? זכרו:

  1. סופגנייה מכילה כ 400-700 קלוריות (תלוי בסופגנייה).
  2. לביבה מטוגנת מכילה כ 200 קלוריות (ומי אוכל רק אחת??)
  3. סופגניות ולביבות עיקרן בשומן. כפי שאתם זוכרים מההסברים, לא כל הקלוריות שוות.
    גרם של שומן תורם לגוף 9 קלוריות (לעומת גרם חלבון או פחמימה שתורמים לגוף 4 קלוריות).
    מהשומן הרבה יותר קשה לגוף להיפרד.... כך שלא רק שכמות הקלוריות כפולה, אלא הוא נשאר שם עד שאנחנו עובדים קשה מאד כדי לגרש אותו....
  4. בחצי מהקלוריות של ארוחה המכילה 2 לביבות וסופגנייה אחת (ובינינו, בארוחה יש הרבה יותר מזה), אפשר לאכול:
    חזה עוף, פיתה קלה מקמח מלא, סלט ירקות, 2 כפות סלט טחינה....
    אז מה עדיף?
  5. זכרו את הרכיבים של הסופגניות – קמח לבן, סוכר, שמרים, חמאה... – אין פה שום דבר בריא שווה להכניס לגוף... (ותנסו להיזכר איך הבצק נראה לפני שהוא מטוגן... ככה הוא מתיישב לנו בגוף מבפנים J )
  6. זכרו לא להגיע לארוחות רעבים! אתם מכירים את גישתי, אפילו כריך לפני הארוחה חוסך בסופו של דבר הרבה קלוריות (אך עדיף יותר גזר, תפוח, יוגורט, שתיה חמה...)
  7. הקפידו להגיע לקבוצות ולפגישות האישיות דווקא בחג.... התמיכה והמסגרת, הטיפים והאהבה - הם אלו שעושים את ההבדל ועוזרים לשמור על איזון באוכל בחגים. 
  8. חשבו למה באמת אתם רוצים את הסופגניה? אני באופן אישי אוהבת את הריבה... אז במקום סופגניה מטוגנת, אני מורחת לי ריבה 100% פרי איכותית, על פרוסת לחם מקמח מלא שיצא חמה מהטוסטר... מה הפתרון האפשרי אצלכם?
  9. ממש רוצים לביבות? אפו אותן!!
    בדיוק את אותם הרכיבים – הכניסו למאפינס או סדרו בתבנית על נייר אפייה – ויש לכן לביבות בחצי הקלוריות.. וללא שומן מיותר.
  10. ממש אוהבים סופגניות? אכלו אחת בחג (אחת שווה ומהנה...).
    אכלו אותה בלי רגשות מצפון, אלא בהנאה ובמחשבה. באותו היום – קזזו את מנות השומן והוסיפו ספורט.

 

לסיכום, זכרו בבקשה: 

  1. לכל חג יש מוצאי חג J
  2. חנוכה הוא חג כיפי!! חג נפלא... חג של משפחה, של אור, של רוחניות, של אנרגיות טובות, חג של ניסים, מתנות, הצגות וכיף חיים...
    נצלו אותו לדברים חיוביים, לבקשת משאלות, לאחידות, להפצת אור ואהבה.
  3. נצלו את החג והכניסו לחייכם ולחייך יקירכם אור, אפילו קטן... כי גם אור קטן מבטל את החושך!!

 

 

תמיד לבריאותכם,

שירלי קרן רוזן 052-2481104

נטורופתית – מתמחה בטיפולי גוף ונפש

 



מבזקים וחדשות



אימוני כושר על ידי מאמנים מקצועיים - במפגשים אישיים או בקבוצות

זה הזמן לקום ולזוז... להתחיל להתעמל.. לשרוף קלוריות... לחטב את הגוף ולהיות בכושר ואנרגיות מטורפות


להמשך קריאה


מרזים בטבעיות (C) - קבוצות VIP לבריאות והרזיה

"מרזים בטבעיות " (C) הינן קבוצות VIP לבריאות והרזיה בשיטה ייחודית- ללא ספירת קלוריות, ללא מלחמות. עם אוכל בריא ונכון לגוף, עם שיקומו והבראתו, עם עבודה על הגוף והנפש ועם תוצאות והרגלים שנרכשים לכל החיים. 

 


להמשך קריאה


ייעוץ תזונתי משפחתי - המתנה המושלמת לכם וליקירכם

 אם אשאל אתכם, מה הדבר הכי חשוב שאתם רוצים להבטיח לכם ולמשפחתכם? סביר שתענו - בריאות!! ובצדק... 

בואו נקבע מפגש אחד של ייעוץ משפחתי, בוא אגיע לביקור בית אצלכם או שאארח אתכם בשמחה באחת מהקליניקות שלי,  ואלמד אתכם כל מה שצריך כדי לאכול נכון ולדאוג לאורח חיים בריא ותזונה נכונה לכם וליקירכם.... 


להמשך קריאה


כוחה של אהבה

 יום האהבה היום... 

זאת הזדמנות נפלאה לכתוב לכם מכתב מהלב. אני אוהבת אתכם ומאמינה בכם. אתם מסוגלים להכל!! תזכרו זאת :-)


להמשך קריאה


סדנת מוגנים בטבעיות - איזון לחץ דם וכולסטרול והגנה על בריאותנו

 לחץ דם וכולסטרול אינם מפחידים. הם חשובים לנו. בלעדיהם לא היינו יכולים לחיות. 

הבעיה היא (כמו תמיד  ), כשאנו יוצאים מאיזון, והלחץ דם גבוה או מדדי הכולסטרול גבוהים ואינם מאוזנים. 

בסדנה בת 6 שבועות אפשר ללמוד איך לאזן אותם ולהגן על הלב, כלי הדם ובעצם - על עצמנו 


להמשך קריאה

טיפים

שתו תה קמומיל או תה פסיפלורה לפני השינה

הדבר יעזור לכם להרגע מכל היום ולהרדם טוב יותר בלילה. כשאיכות השינה שלכם תהא טובה יותר, תהיו יותר מלאי אנרגיות ומרץ ומהלך היום שלכם יהיה יעיל ומשופר.



תזונה ושנת הלימודים החדשה

 תזונת הילדים בשנת הלימודים היא מכרעת, במיוחד בזמן בית הספר. הכנסו לקישור וקראו הכל 
www.briutcenter.co.il/innerpage.asp