טופס ליצירת קשר


שם

טלפון

מייל
הערות

  052-2481104

מאמרים

מאמרי בריאות ותזונה כלליים



מתכונים בריאים

לנוחיוכתם, מתכונים בריאים וטבעיים, מסודרים לפי


גוף ונפש



התנדבות וקהילה

 


בריאים בטבעיות college



בריאים גם בחגים



מן התקשורת



תקנון בריאים בטבעיות

 



Ynet
קפה דה מרקר
בריאים בטבעיות בפייסבוק



החלטה לשנה החדשה- להיות בריאים בטבעיות


  מוזמנים להדפיס, למלא ולתלות במקום בולט!!

חוזה בריאים בטבעיות לשנת ___________– שנה של בריאות וקבלה עצמית / שירלי קרן רוזן - נטורופתית

 

 

שנת ______________ החלה בימים אלו.

זה הזמן לסכם את שנת ______________ שעברה עלינו... מה היה טוב בה, מה פחות, ו....להשאיר אותה מאחור.

 

מה שבטוח ששנת ____________ תהייה טובה יותר!!

איך אני יודעת?? כי אם נחליט (ונפעל) שהיא תהייה טובה יותר – כך יהייה – זה המוטו שלי ב"בריאים בטבעיות" !!

 

הכנתי עבורכם רשימת "10 ההמלצות לשנה של בריאות" אשמח אם תבצעו את כולה, או לפחות את רובה.

 

כמו שאתם יודעים, אצלי ב"בריאות בטבעיות", הקו המנחה הוא כי בריאות כוללת הרבה מעבר לתזונה בריאה וטעימה ולכן ההמלצות כוללות גם היבטים נוספים:

 

  1. הגוף הוא מקדש -
    הוא אחד ויחיד ואין לו חלקי חילוף. לפיכך, יש להפסיק להתייחס אליו כ"פח אשפה" לכל השאריות ולהכניס לתוכו אך ורק מה שמועיל לו ובונה אותו.
  2. אכילה של מזונות בריאות מועילים–
    דגנים מלאים, קטניות מונבטות, ירקות, פירות, שומנים בריאים מן הצומח, דגי ים צפוני.
  3. הפחתת מזונות מזיקים -
    ממתיקים מלאכותיים, חומרים משמרים, סוכרים, קמח לבן, צבעי טעם וריח, שומני טראנס, בשרים מעובדים, שומנים מן החי, ג'אנק פוד וכדומה. 
  4. שתייה –
    גופנו מורכב ברובו מנוזלים. הקפידו להכניס אליו שתייה חיובית שתורמת לו כמו מים, תה ירוק, תה מצמחים שונים... ולא שתייה מזיקה ופוגעת כמו משקאות דיאט וקפאין.
  5. ספורט –
    ברור לנו שהגוף שלנו הוא מכונה. וכמו כל מכונה – אם לא נפעיל אותה, היא תתאבן. לכן, אנו בוחרים להפעיל את גופנו, לאמן אותו ולשמור עליו – כדי שימשיך וישרת אותנו בדרך הטובה ביותר עד 150 שנים (לא, לא עד 120... כן – עד 150...)
  6. ניצול היום -
    כל יום מורכב מ 24 שעות, 1440 דקות, 86,400 שניות... כל רגע שבו נותן לנו אפשרות לשינוי, להתקדמות, להתפתחות, למודעות... זכרו שכל שנייה היא "התחלה חדשה".
    נצלו את הזמן בחוכמה.
  7. שינה -
    שינה טובה היא פתרון נפלא לבעיות רבות, שכן חוסר שעות שינה או שינה לא רציפה יכולה לגרום להשמנה, עצבנות, עייפות, חוסר ריכוז, בעיות מערכת עצבים ועוד.
    חשוב להקפיד הן על שעות שינה מספקות והן על שינה איכותית ורציפה.
  8. הצבת יעדים והשגתם -
    כתבו לכם על פתק רשימה של 5 יעדים לשנה הקרובה. תלו במקום נגיש (למשל על דלת המקרר). כל יום בדקו עם עצמכם – האם עשיתי היום משהו להשגת המטרה? אם לא – מה אני יכול להספיק לעשות היום על מנת להשיגה?
  9. אהבו את עצמכם -
    אתם אחד ויחיד, אחת ויחידה. כמוכם אין עוד. למדו לסלוח לעצמכם על הרע, לבקש סליחה כשצריך ולהסיק את המסקנות להמשך.
    אהבו את עצמכם ואת יקירכם. כבדו את גופכם ונשמתכם – כדי שאחרים יוכלו גם לכבד אותם.
  10. בחרו באושר -
    בכל רגע נתון בחרו בחיוך, בשמחה. בחרו באושר, באהבה...
    תתנו מעצמכם ותזכרו גם לקבל, וכשאתם בוחרים לקבל – הכניסו לתוככם רק את הטוב, הטוהר והאמת.... זכרו שאתם מיכל ואתם בוחרים במה למלא אותו. ככל שתרוקנו אותו מדברים שליליים כמו כעסים, עצב, טינה – כך יהא בו מקום לדברים טובים ואהבה.

 

אתם מוזמנים לקחת אחריות ולהעזר בנו בדרך אל הבריאות הטבעית - בהדרכה תזונתית, בטיפולי גוף נפש, בתמיכה קבוצתית, בסדנאות, בייעוצים אישיים ועוד.

 

תמיד לבריאותכם,

שירלי קרן רוזן – בריאים בטבעיות. 

052-2481104

 

  

לסיכום, מצרפת חוזה ביניכם לבין עצמכם, שאני ממליצה כי תדפיסו, תגזרו, תחתמו עליו ותתלו על המקרר:

חוזה לשנה של בריאים בטבעיות:

אני _______________ מתחייב בשנת _____________ לקחת על עצמי אחריות.

אני מודע כי אני אחראי על חיי, המשקל, הבריאות והאושר שלי ומוכן להשקיע כדי שאלו יהיו במצב מצויין וכדי שחיי יעברו באיכות חיים ובהנאה.

אני מוכן לעשות כמיטב יכולתי כדי שאני וסביבתי נהייה בריאים בטבעיות, כפי שטבע רוצה שנהייה וכפי שמגיע לנו להיות.  

 

באהבה, _____________________


 

 

 

 



מבזקים וחדשות



אימוני כושר על ידי מאמנים מקצועיים - במפגשים אישיים או בקבוצות

זה הזמן לקום ולזוז... להתחיל להתעמל.. לשרוף קלוריות... לחטב את הגוף ולהיות בכושר ואנרגיות מטורפות


להמשך קריאה


מרזים בטבעיות (C) - קבוצות VIP לבריאות והרזיה

"מרזים בטבעיות " (C) הינן קבוצות VIP לבריאות והרזיה בשיטה ייחודית- ללא ספירת קלוריות, ללא מלחמות. עם אוכל בריא ונכון לגוף, עם שיקומו והבראתו, עם עבודה על הגוף והנפש ועם תוצאות והרגלים שנרכשים לכל החיים. 

 


להמשך קריאה


ייעוץ תזונתי משפחתי - המתנה המושלמת לכם וליקירכם

 אם אשאל אתכם, מה הדבר הכי חשוב שאתם רוצים להבטיח לכם ולמשפחתכם? סביר שתענו - בריאות!! ובצדק... 

בואו נקבע מפגש אחד של ייעוץ משפחתי, בוא אגיע לביקור בית אצלכם או שאארח אתכם בשמחה באחת מהקליניקות שלי,  ואלמד אתכם כל מה שצריך כדי לאכול נכון ולדאוג לאורח חיים בריא ותזונה נכונה לכם וליקירכם.... 


להמשך קריאה


כוחה של אהבה

 יום האהבה היום... 

זאת הזדמנות נפלאה לכתוב לכם מכתב מהלב. אני אוהבת אתכם ומאמינה בכם. אתם מסוגלים להכל!! תזכרו זאת :-)


להמשך קריאה


סדנת מוגנים בטבעיות - איזון לחץ דם וכולסטרול והגנה על בריאותנו

 לחץ דם וכולסטרול אינם מפחידים. הם חשובים לנו. בלעדיהם לא היינו יכולים לחיות. 

הבעיה היא (כמו תמיד  ), כשאנו יוצאים מאיזון, והלחץ דם גבוה או מדדי הכולסטרול גבוהים ואינם מאוזנים. 

בסדנה בת 6 שבועות אפשר ללמוד איך לאזן אותם ולהגן על הלב, כלי הדם ובעצם - על עצמנו 


להמשך קריאה

טיפים

שתו תה קמומיל או תה פסיפלורה לפני השינה

הדבר יעזור לכם להרגע מכל היום ולהרדם טוב יותר בלילה. כשאיכות השינה שלכם תהא טובה יותר, תהיו יותר מלאי אנרגיות ומרץ ומהלך היום שלכם יהיה יעיל ומשופר.



תזונה ושנת הלימודים החדשה

 תזונת הילדים בשנת הלימודים היא מכרעת, במיוחד בזמן בית הספר. הכנסו לקישור וקראו הכל 
www.briutcenter.co.il/innerpage.asp