טופס ליצירת קשר


שם

טלפון

מייל
הערות

  052-2481104

מאמרים

מאמרי בריאות ותזונה כלליים



מתכונים בריאים

לנוחיוכתם, מתכונים בריאים וטבעיים, מסודרים לפי


גוף ונפש



התנדבות וקהילה

 


בריאים בטבעיות college



בריאים גם בחגים



מן התקשורת



תקנון בריאים בטבעיות

 



Ynet
קפה דה מרקר
בריאים בטבעיות בפייסבוק



יום העצמאות - כיצד נימנע מקלוריות מיותרות ומשמינות?


 

יום העצמאות מגיע אלינו. איזו שמחה. איזו חגיגה. 

כל עם ישראל חוגג. איך? כמובן - בארוחות "על האש"... בערב החג, בחג עצמו, ואפילו במקרה שלנו השנה, מיד אחרי החג מגיע הסופש אשר גם בו יהיו חגיגות רבות. 

אז כן, אני בעד החגיגות! בואו ונשמח! אין לנו ארץ אחרת! אנחנו גאים בה! 

אבל רגע... מי החליט שכל חגיגה צריכה להגיע לאלפי קלוריות?


תחשבו על מפגש ממוצע של משפחה או חברים ביום העצמאות. מה יש שם?

פיתות, צ'יפס, סלטים (לרוב לא דלים אלא חומוס, טחינה, סלטים במיונז...), בשרים בכמויות מיותרות לחלוטין, חלקים משמינים של הבשר, אברים פנימיים, בשר מעובד (נקניקיות, קבבים), שתיה ממותקת... וכמובן לאחר הארוחה - עוגות, פיצוחים... 


יקיריי, טמונים פה אלפי קלוריות חסרות בריאות לחלוטין (רק פיתה אחת עם צ'יפס, חומוס, קבבים וסלטים יכולה להגיע ל 800 קלוריות וזה בלי השתייה, הנשנושים וכל מה שמסביב...)


אז מה עושים? 

נהנים, ומקפידים. 

  1. בחרתם לאכול בשר? אכלו את החלקים העדיפים והרזים יותר - כמו חזה עוף, פרגיות... התרחקו לחלוטין מנקניקיות, כנפיים, שומן של בשר, אברים פנימיים כמו כבד, לבבות וכל מה שמעובד ושמן. 

  2. סלטים - איזה כיף לאכול סלטים כשחם בחוץ... סלטים קרים, מגוונים, עשירים בטעם... יאמי!! 
    אבל זכרו! סלטים במיונז, סלטים מטוגנים (למשל חצילים), סלטי שומן (חומוס, טחינה) -- מלאים בהמון קלוריות.... 
    בחרתם לאכול מהם? בשמחה - הקפידו על הכמויות ועל הבריאות. העדיפו לשים בצלחת כף חומוס או כף טחינה (משומשום מלא כמובן...) וכמובן תוותרו על המריחה שלהם בפיתות...
    תדאגו לכם לסלטים בריאים ודלים, כמו סלטי ירקות טעימים. מצרפת קישור לנוחיותכם למגוון מתכוני הסלטים באתר
    http://www.briutcenter.co.il/innerpage.asp?pageID=130

  3. התרחקו מהפיתות!! לרוב הן מקמח לבן ובכל מקרה הן מכילות כל אחת 250 קלוריות! 
    ב 250 קלוריות אתם יכולים לאכול כ 6-7 פרוסות לחם קל / או 3 פיתות קלות של 80 קלוריות. 
    בחרתם כן לאכול לחם? הביאו איתכם פיתות קלות, לחם קל מלא, או לחם מלא בריאותי רגיל. ואם כן החלטתם להתפנק בפיתה רגילה - הקפידו על חצי ממנה.

  4. שתיה -
    כמובן, הקפידו על שתיית מים בלבד... חבל על הקלוריות וחוסר הבריאות שבשאר סוגי השתייה הקיימים (גם אם הם בלי קלוריות - אתם יודעים שאני נגד הממתיקים המלאכותיים והחומרים הנוראיים שיש בתוכם).

  5. קינוחים ונשנושים - 
    כמו תמיד. אני בעד להנות. אך מתוך מודעות ובחירה. בחנו את מה שיש - ובחרו לכם מה שהכי בא לכם. עדיף שזה יהיה גם בריא יחסית (סלט פירות עדיף לעולם מעוגת קצפת). 
    בחרתם? קחו חתיכה קטנה. למדו להנות מהטעם, מהאוכל, מהריח.... ואכלו בהנאה ללא רגשות מצפון. 
    זכרו כי ב100 גרם פיצוחים יש כ 600 קלוריות בממוצע... מיותר לחלוטין. (ולרוב במפגשים אלו שמים פיצוחים קלויים ולא טבעיים - כך גם שיש הרבה נתרן ופגיעה בחומצו תשומן ובויטמינים ומינרלים)

דוגמא לארוחה:

חזה עוף / 2 שיפודי פרגיות (אם אתם רגילים לאכול יותר - אפשר לאכול גם וגם) + כף חומוס / טחינה + מגוון סלטי ירקות + חצי פיתה או פיתה קלה של 80 קלוריות + סלט פירות 

 

 

זכרו שאחרי החגים הפחות בריאים (פסח, יום העצמאות...) - תמיד מתקיימות אצלנו סדנאות ניקוי גוף. מומלץ לכולם בחום!

פרטים והרשמה בקישור המצורף וכמובן אצלי בנייד האישי (052-2481104, שירלי)

http://www.briutcenter.co.il/innerpage.asp?pageID=115

 

בתאבון!! ושיהיה לנו יום עצמאות שמח!!!!!

תמיד לבריאותכם, 

שירלי קרן רוזן 

052-2481104



מבזקים וחדשות



אימוני כושר על ידי מאמנים מקצועיים - במפגשים אישיים או בקבוצות

זה הזמן לקום ולזוז... להתחיל להתעמל.. לשרוף קלוריות... לחטב את הגוף ולהיות בכושר ואנרגיות מטורפות


להמשך קריאה


מרזים בטבעיות (C) - קבוצות VIP לבריאות והרזיה

"מרזים בטבעיות " (C) הינן קבוצות VIP לבריאות והרזיה בשיטה ייחודית- ללא ספירת קלוריות, ללא מלחמות. עם אוכל בריא ונכון לגוף, עם שיקומו והבראתו, עם עבודה על הגוף והנפש ועם תוצאות והרגלים שנרכשים לכל החיים. 

 


להמשך קריאה


ייעוץ תזונתי משפחתי - המתנה המושלמת לכם וליקירכם

 אם אשאל אתכם, מה הדבר הכי חשוב שאתם רוצים להבטיח לכם ולמשפחתכם? סביר שתענו - בריאות!! ובצדק... 

בואו נקבע מפגש אחד של ייעוץ משפחתי, בוא אגיע לביקור בית אצלכם או שאארח אתכם בשמחה באחת מהקליניקות שלי,  ואלמד אתכם כל מה שצריך כדי לאכול נכון ולדאוג לאורח חיים בריא ותזונה נכונה לכם וליקירכם.... 


להמשך קריאה


כוחה של אהבה

 יום האהבה היום... 

זאת הזדמנות נפלאה לכתוב לכם מכתב מהלב. אני אוהבת אתכם ומאמינה בכם. אתם מסוגלים להכל!! תזכרו זאת :-)


להמשך קריאה


סדנת מוגנים בטבעיות - איזון לחץ דם וכולסטרול והגנה על בריאותנו

 לחץ דם וכולסטרול אינם מפחידים. הם חשובים לנו. בלעדיהם לא היינו יכולים לחיות. 

הבעיה היא (כמו תמיד  ), כשאנו יוצאים מאיזון, והלחץ דם גבוה או מדדי הכולסטרול גבוהים ואינם מאוזנים. 

בסדנה בת 6 שבועות אפשר ללמוד איך לאזן אותם ולהגן על הלב, כלי הדם ובעצם - על עצמנו 


להמשך קריאה

טיפים

שתו תה קמומיל או תה פסיפלורה לפני השינה

הדבר יעזור לכם להרגע מכל היום ולהרדם טוב יותר בלילה. כשאיכות השינה שלכם תהא טובה יותר, תהיו יותר מלאי אנרגיות ומרץ ומהלך היום שלכם יהיה יעיל ומשופר.



תזונה ושנת הלימודים החדשה

 תזונת הילדים בשנת הלימודים היא מכרעת, במיוחד בזמן בית הספר. הכנסו לקישור וקראו הכל 
www.briutcenter.co.il/innerpage.asp