טופס ליצירת קשר


שם

טלפון

מייל
הערות

  052-2481104

מאמרים

מאמרי בריאות ותזונה כלליים



מתכונים בריאים

לנוחיוכתם, מתכונים בריאים וטבעיים, מסודרים לפי


גוף ונפש



התנדבות וקהילה

 


בריאים בטבעיות college



בריאים גם בחגים



מן התקשורת



תקנון בריאים בטבעיות

 



Ynet
קפה דה מרקר
בריאים בטבעיות בפייסבוק



מתקררים בקיץ באופן טבעי


 

לכבוד הימים החמים המטורפים שאנו עוברים (ושעוד לפנינו), ריכזתי לכם טיפים טבעיים שיעזרו לעבור את החום בשלום ובהקלה
 
1.      הקפדה על שתייה מספקת.
כיצד יודעים ששתינו מספיק? צבע השתן שקוף - צהוב בהיר
 
2.      רעיונות לשתייה קרה מרווה -
מים קרים
תה קר עם קוביות קרח
קפה טבעי – תחליף קפה (צ'יקו או דגנים) +מים קרים +חלב סויה +המתקה בסטיביה או סאני דיו +קוביות קרח
שייקים של פירות על בסיס מים (ללא מי סוכר)
 
3.      קוביות פרי קפואות -
ניתן להקפיא ונשנש מתי שבא.. כל סוג של פרי שאוהבים -
בננות, תמרים, מלון....
 
4.      סורבה טעים -
מקפיאים פרי שאוהבים (למשל קוביות מלון ובננה)
כשרוצים משקה מפנק – מעבירים את חתיכות הפרי הקפואות לבלנדר, מוסיפים מעט קוביות קרח, אפשר גם קצת נענע וטוחנים את הכל לרמה הרצויה. מעבירים לכוס משקה יפה ומתפנקים...
 
5.      קרטיבים טבעיים -
מכינים במקפיא קרטיבים ממיצי פרי שאנו סחטנו ובכך חוסכים חומרים משמרים, צבעי מאכל וחומרים לא בריאים נוספים.
 
6.      מרווה רפואית - יכולה להקל על גלי חום. ניתן לשים בסלט, להכין חליטות קרות או להכין שמן זית עם מרווה (זהירות, לא לנשים בהריון, מניקות או רקע של סרטן הורמונלי).
 
7.      אם אתם רוצים לגרש יתושים מציקים – אתם יכולים לשפשף לימונית על הגוף. הדבר ירחיק אותם (לא לנשים בהריון, מניקות ולא לצאת לשמש עם לימונית מרוחה על הגוף).
 
8.      עצבניים מהחום? - שמן לבנדר במבער – מרגיע. לאחר 20 דקות הרחה – השפעה חזקה על מערכת העצבים ומסייע להגברת הסרטונין.
 
9.      בקיץ – להתיז מים ממשרה לבנדר שמכינים מראש לכיוון יצירת האוויר מהמזגן ותיהנו מיד מריח לבנדר במקום בו נמצאים.
 
10.הורידו מן התפריט אוכל מחמם כמו – אוכל שחומם מדי, תבלינים מחממים כמו קינמון ותבלינים חריפים.
 
11.מזונות מקררים חשובים הם החסה, נבטים והמלפפון ופירות קיץ כמו מלון, ענבים, תאנים.
 
12.הקפידו לאכול הרבה סלטים קרים, ואוכל מבושל – אשר נעשה בתהליכי בישול קצרים כמו אידוי והקפצה.
 
13.אכלו מדי יום הרבה עגבניות בעיקר שבושלו (אפשר להכין רוטב עגבניות ולמרוח אותו קר על לחם מלא) – הליקופן שבעגבניות עוזר להגביר את עמידות העור לקרינת השמש ועוזר למנוע כוויות וסרטני עור.
 
 
 
שיהיה קיץ נעים וקריר...
תמיד לבריאותכם,
שירלי קרן רוזן
052-2481104

 



מבזקים וחדשות



אימוני כושר על ידי מאמנים מקצועיים - במפגשים אישיים או בקבוצות

זה הזמן לקום ולזוז... להתחיל להתעמל.. לשרוף קלוריות... לחטב את הגוף ולהיות בכושר ואנרגיות מטורפות


להמשך קריאה


מרזים בטבעיות (C) - קבוצות VIP לבריאות והרזיה

"מרזים בטבעיות " (C) הינן קבוצות VIP לבריאות והרזיה בשיטה ייחודית- ללא ספירת קלוריות, ללא מלחמות. עם אוכל בריא ונכון לגוף, עם שיקומו והבראתו, עם עבודה על הגוף והנפש ועם תוצאות והרגלים שנרכשים לכל החיים. 

 


להמשך קריאה


ייעוץ תזונתי משפחתי - המתנה המושלמת לכם וליקירכם

 אם אשאל אתכם, מה הדבר הכי חשוב שאתם רוצים להבטיח לכם ולמשפחתכם? סביר שתענו - בריאות!! ובצדק... 

בואו נקבע מפגש אחד של ייעוץ משפחתי, בוא אגיע לביקור בית אצלכם או שאארח אתכם בשמחה באחת מהקליניקות שלי,  ואלמד אתכם כל מה שצריך כדי לאכול נכון ולדאוג לאורח חיים בריא ותזונה נכונה לכם וליקירכם.... 


להמשך קריאה


כוחה של אהבה

 יום האהבה היום... 

זאת הזדמנות נפלאה לכתוב לכם מכתב מהלב. אני אוהבת אתכם ומאמינה בכם. אתם מסוגלים להכל!! תזכרו זאת :-)


להמשך קריאה


סדנת מוגנים בטבעיות - איזון לחץ דם וכולסטרול והגנה על בריאותנו

 לחץ דם וכולסטרול אינם מפחידים. הם חשובים לנו. בלעדיהם לא היינו יכולים לחיות. 

הבעיה היא (כמו תמיד  ), כשאנו יוצאים מאיזון, והלחץ דם גבוה או מדדי הכולסטרול גבוהים ואינם מאוזנים. 

בסדנה בת 6 שבועות אפשר ללמוד איך לאזן אותם ולהגן על הלב, כלי הדם ובעצם - על עצמנו 


להמשך קריאה

טיפים

שתו תה קמומיל או תה פסיפלורה לפני השינה

הדבר יעזור לכם להרגע מכל היום ולהרדם טוב יותר בלילה. כשאיכות השינה שלכם תהא טובה יותר, תהיו יותר מלאי אנרגיות ומרץ ומהלך היום שלכם יהיה יעיל ומשופר.



תזונה ושנת הלימודים החדשה

 תזונת הילדים בשנת הלימודים היא מכרעת, במיוחד בזמן בית הספר. הכנסו לקישור וקראו הכל 
www.briutcenter.co.il/innerpage.asp