טופס ליצירת קשר


שם

טלפון

מייל
הערות

  052-2481104

מאמרים

מאמרי בריאות ותזונה כלליים



מתכונים בריאים

לנוחיוכתם, מתכונים בריאים וטבעיים, מסודרים לפי


גוף ונפש



התנדבות וקהילה

 


בריאים בטבעיות college



בריאים גם בחגים



מן התקשורת



תקנון בריאים בטבעיות

 



Ynet
קפה דה מרקר
בריאים בטבעיות בפייסבוק



ראש השנה - מתחילים את השנה ברגל ימין


 

 

ראש השנה – שנה טובה, שנה בריאה, שנה רזה / שירלי קרן רוזן


איזה כיף להתחיל שנה חדשה!! אנרגיות טובות וחדשות, החלטות, הבטחות...

אבל הבטחות צריך לקיים J בואו נבטיח לעצמנו שנה רזה, בריאה, השקעה בעצמי, בגוף ובנפש!

 

איך עוברים את ארוחות החג?

 

  1. שומרים על הסדר באי סדר – מקפידים על ארוחות מסודרות.
     
  2. תכנון – לדעת מה סדר הארוחות הצפוי ולתכנן בתוך זאת.

  3. לא לבוא רעבים!! כן!! לאכול דווקא לפני ארוחת חג (סלט, יוגורט, פרי, גזרים...)

  4. ספורט – דווקא במהלך החגים

  5. לשמור על אכילה בריאה ונכונה

  6. חולמים וזוכרים את המטרות -  דגש לחלומות שלנו ע"י דמיון מודרך. לקחת נשימות עמוקות, להירגע... ולדמיין את עצמנו רזים. זה יחזק את כוח העמידות מול הפיתויים.

  7. לא לשבת באמצע השולחן – רחוק מהיד = רחוק מהפה

  8. לקום לעזור...!! לשטוף כלים, לפנות מהשולחן, לעזור עם הילדים...

  9. מי שאצלי בסדנאות או בקבוצות - לפנות זמן לנבחרת שלנו! אנחנו יחד 24/7... גם בערב חג!! כולנו און ליין ביחד. 

  10. חשבו על הפינוק שבא לכם באמת - בחרו פינוק מחושב. איך? שיטת ה "או או".

  11. חסכו בפחמימות-  אם אתם אוכלים בשר / דג – אכלו לידו ירקות מגוונים כמו סלט ירקות, ירקות מבושלים ובזאת סיימו את הארוחה.

  12. נצלו את הטוב המוכן – כבר חתכו, שטפו ובישלו לכם (ירקות כמובןJ)– איזה כיף!!

  13. זכרו להקפיד על משמעת שתייה (מים כמובן) .

  14. ירקות – בחגים יש נטייה לוותר על אכילת ירקות מספקת. בדיוק ההפך הוא הנכון. הקפידו על תגבור מערך הירקות בתפריט .

  15. זה מקדם אותי? מעכב אותי? איך ארגיש אחרי שאוכל את זה?

  16. זכרו שמטרת החגים– היא חופש, משפחה, מסורת. זכרו ליהנות. אך כמו שגם בחגים עדיין מתקלחים ועדיין מצחצחים שיניים – כך בחופשה נקפיד גם על אכילה בריאה.

  

שנה טובה, בריאה ומאושרת, שנה של השגת מטרות!! שירלי קרן רוזן  052-2481104



מבזקים וחדשות



אימוני כושר על ידי מאמנים מקצועיים - במפגשים אישיים או בקבוצות

זה הזמן לקום ולזוז... להתחיל להתעמל.. לשרוף קלוריות... לחטב את הגוף ולהיות בכושר ואנרגיות מטורפות


להמשך קריאה


מרזים בטבעיות (C) - קבוצות VIP לבריאות והרזיה

"מרזים בטבעיות " (C) הינן קבוצות VIP לבריאות והרזיה בשיטה ייחודית- ללא ספירת קלוריות, ללא מלחמות. עם אוכל בריא ונכון לגוף, עם שיקומו והבראתו, עם עבודה על הגוף והנפש ועם תוצאות והרגלים שנרכשים לכל החיים. 

 


להמשך קריאה


ייעוץ תזונתי משפחתי - המתנה המושלמת לכם וליקירכם

 אם אשאל אתכם, מה הדבר הכי חשוב שאתם רוצים להבטיח לכם ולמשפחתכם? סביר שתענו - בריאות!! ובצדק... 

בואו נקבע מפגש אחד של ייעוץ משפחתי, בוא אגיע לביקור בית אצלכם או שאארח אתכם בשמחה באחת מהקליניקות שלי,  ואלמד אתכם כל מה שצריך כדי לאכול נכון ולדאוג לאורח חיים בריא ותזונה נכונה לכם וליקירכם.... 


להמשך קריאה


כוחה של אהבה

 יום האהבה היום... 

זאת הזדמנות נפלאה לכתוב לכם מכתב מהלב. אני אוהבת אתכם ומאמינה בכם. אתם מסוגלים להכל!! תזכרו זאת :-)


להמשך קריאה


סדנת מוגנים בטבעיות - איזון לחץ דם וכולסטרול והגנה על בריאותנו

 לחץ דם וכולסטרול אינם מפחידים. הם חשובים לנו. בלעדיהם לא היינו יכולים לחיות. 

הבעיה היא (כמו תמיד  ), כשאנו יוצאים מאיזון, והלחץ דם גבוה או מדדי הכולסטרול גבוהים ואינם מאוזנים. 

בסדנה בת 6 שבועות אפשר ללמוד איך לאזן אותם ולהגן על הלב, כלי הדם ובעצם - על עצמנו 


להמשך קריאה

טיפים

שתו תה קמומיל או תה פסיפלורה לפני השינה

הדבר יעזור לכם להרגע מכל היום ולהרדם טוב יותר בלילה. כשאיכות השינה שלכם תהא טובה יותר, תהיו יותר מלאי אנרגיות ומרץ ומהלך היום שלכם יהיה יעיל ומשופר.



תזונה ושנת הלימודים החדשה

 תזונת הילדים בשנת הלימודים היא מכרעת, במיוחד בזמן בית הספר. הכנסו לקישור וקראו הכל 
www.briutcenter.co.il/innerpage.asp