טופס ליצירת קשר


שם

טלפון

מייל
הערות

  052-2481104

מאמרים

מאמרי בריאות ותזונה כלליים



מתכונים בריאים

לנוחיוכתם, מתכונים בריאים וטבעיים, מסודרים לפי


גוף ונפש



התנדבות וקהילה

 


בריאים בטבעיות college



בריאים גם בחגים



מן התקשורת



תקנון בריאים בטבעיות

 



Ynet
קפה דה מרקר
בריאים בטבעיות בפייסבוק



תזונה נכונה - מדוע היא חשובה כל כך? ולמה דווקא עכשיו?


 

יש מקומות מרתקים בעולם בהם גם בגיל 110 רוכבים על אופניים ובגיל 50 עדיין נכנסים להריון בטבעיות ויולדים. מדהים נכון??
 
תזונה נכונה נועדה לאפשר לנו לחיות באושר, בריאות, שמחה, באיכות חיים ולאורך שנים ארוכות.
חשוב להבין כי התזונה מאחד לשני שונה במקרים רבים ולכן הכללים לתזונה נכונה הם בראש ובראשונה התאמה של תזונה נכונה אישית לכל אדם על ידי איש מקצוע.  
כפי שלכל אדם רקע משפחתי גנטי שונה, משקל שונה, בדיקות דם שונות, בעיות בריאות שונות, גיל שונה, הרגלים והעדפות שונות, כך גם תפריטו היומי וסוגי המאכלים שאמור לאכול שונים.

כאשר איננו אוכלים תזונה המתאימה לגופנו, אנו מתחילים לסבול הן ברמה הפיזית והן ברמה הרגשית. .
 
תזונה נכונה היא זו:
1.       מותאמת באופן אינדיבידואלי לכל אדם, בהתאם לאורח חייו, בריאותו, גילו, בדיקות דם, טעמו האישי, גנטיקה ועוד.
2.       מהווה תזונת פונקציונאלית בהתאם לבעיות בריאות אישיות ובהתאם למניעת מחלות בעיקר בשל נטייה תורשתית (למשל לאדם סוכרתי עדיף לאכול גריסים מאורז מלא ולבעלי כולסטרול כדאי לאכול במיה יותר ממלפפון ושמן זית יותר משמן קנולה).
3.       מאפשרת לאדם לאכול וליהנות מתזונתו לאורך זמן. אינה גורמת לרעב ואינה מהווה מקור לתסכול בשל חסכים ואיסורים.
חשוב לזכור כי אין תחליף למזון בצורתו המקורית. אין אפשרות כיום מבחינה מדעית לחקות את הקשרים הכימיים והאנרגטיים בצורתם הטבעית, לכן למזון בצורתו הטבעית תהיה ספיגה מקסימאלית באדם בריא.
חשיבות התזונה הנכונה כיום גבוהה מאי פעם וזאת מכמה סיבות :
  1. האדמה דלה – חומרי הדברה, ריסוסים, תוספות הורמונים ואנטיביוטיקה גורמים לדלדול איכות האדמה. לפיכך, חשוב מאי פעם להקפיד על תזונה נכונה ובריאה ולהכיר את הטיפים הקטנים שיכולים לשנות את בריאותנו בהרבה. 
  2. מזון מתועש – בחברה המערבית המודרנית, אנשים רבים אוכלים מזון מתועש ומעובד המכיל חומרי שימור, צבעי מאכל, חומרי טעם וריח המסרטנים בחלקם ובחלקם גורמים להיפראקטיביות, אלרגיות קשות וכד'.
  3. אוויר מזוהם – זיהום האוויר ממתכות כבדות, זיקוק, פליטת גזים ממכוניות גורמים לחימצון מזורז. חימצון זה דורש כיום יותר מאי פעם נוגדי חמצון איכותיים, אשר יכולים להגיע ממזון איכותי ותוספים בלבד. ג'אנק פוד ומזונות מעובדים רק מגבירים את החמצון בגופנו ופוגעים בו עוד יותר. 
  4. מצבי סטרס ודחק – הגורמים לשחיקת ויטמינים מהגוף.
  5. חוסר גיוון במזון – גורם לחוסרים חמורים בגוף (למרות שהתזונה עשירה, אך היא רוויה בשומנים ורעלים ולא בחומרים מזינים).
     
 
התזונה חשובה לכל התהליכים הן ברמה הפיזיולוגית והן ברמה המנטאלית לתהליכים נפשיים.
 
היפוקרטס אמר "היו נא מזונותיך תרופותיך ותרופותיך מזונותיך" .... אין צודק ממנו!!
 
 
תמיד לבריאותכם,
שירלי קרן רוזן וצוות מטפלי בריאים בטבעיות.

 



מבזקים וחדשות



אימוני כושר על ידי מאמנים מקצועיים - במפגשים אישיים או בקבוצות

זה הזמן לקום ולזוז... להתחיל להתעמל.. לשרוף קלוריות... לחטב את הגוף ולהיות בכושר ואנרגיות מטורפות


להמשך קריאה


מרזים בטבעיות (C) - קבוצות VIP לבריאות והרזיה

"מרזים בטבעיות " (C) הינן קבוצות VIP לבריאות והרזיה בשיטה ייחודית- ללא ספירת קלוריות, ללא מלחמות. עם אוכל בריא ונכון לגוף, עם שיקומו והבראתו, עם עבודה על הגוף והנפש ועם תוצאות והרגלים שנרכשים לכל החיים. 

 


להמשך קריאה


ייעוץ תזונתי משפחתי - המתנה המושלמת לכם וליקירכם

 אם אשאל אתכם, מה הדבר הכי חשוב שאתם רוצים להבטיח לכם ולמשפחתכם? סביר שתענו - בריאות!! ובצדק... 

בואו נקבע מפגש אחד של ייעוץ משפחתי, בוא אגיע לביקור בית אצלכם או שאארח אתכם בשמחה באחת מהקליניקות שלי,  ואלמד אתכם כל מה שצריך כדי לאכול נכון ולדאוג לאורח חיים בריא ותזונה נכונה לכם וליקירכם.... 


להמשך קריאה


כוחה של אהבה

 יום האהבה היום... 

זאת הזדמנות נפלאה לכתוב לכם מכתב מהלב. אני אוהבת אתכם ומאמינה בכם. אתם מסוגלים להכל!! תזכרו זאת :-)


להמשך קריאה


סדנת מוגנים בטבעיות - איזון לחץ דם וכולסטרול והגנה על בריאותנו

 לחץ דם וכולסטרול אינם מפחידים. הם חשובים לנו. בלעדיהם לא היינו יכולים לחיות. 

הבעיה היא (כמו תמיד  ), כשאנו יוצאים מאיזון, והלחץ דם גבוה או מדדי הכולסטרול גבוהים ואינם מאוזנים. 

בסדנה בת 6 שבועות אפשר ללמוד איך לאזן אותם ולהגן על הלב, כלי הדם ובעצם - על עצמנו 


להמשך קריאה

טיפים

שתו תה קמומיל או תה פסיפלורה לפני השינה

הדבר יעזור לכם להרגע מכל היום ולהרדם טוב יותר בלילה. כשאיכות השינה שלכם תהא טובה יותר, תהיו יותר מלאי אנרגיות ומרץ ומהלך היום שלכם יהיה יעיל ומשופר.



תזונה ושנת הלימודים החדשה

 תזונת הילדים בשנת הלימודים היא מכרעת, במיוחד בזמן בית הספר. הכנסו לקישור וקראו הכל 
www.briutcenter.co.il/innerpage.asp