טופס ליצירת קשר


שם

טלפון

מייל
הערות

  052-2481104

מאמרים

מאמרי בריאות ותזונה כלליים



מתכונים בריאים

לנוחיוכתם, מתכונים בריאים וטבעיים, מסודרים לפי


גוף ונפש



התנדבות וקהילה

 


בריאים בטבעיות college



בריאים גם בחגים



מן התקשורת



תקנון בריאים בטבעיות

 



Ynet
קפה דה מרקר
בריאים בטבעיות בפייסבוק



טיפים לתזונה נכונה - גם כשאין לנו זמן


  

אני מודה, כדי לאכול נכון, צריך זמן, צריך כוח, צריך מוטיבציה, צריך רצון..
אך מה עושים כשאין מספיק זמן? כשיש לחץ בעבודה? כשהמשפחה רוצה את תשומת הלב שלה? כשצריכים להספיק לקחת את הילדים לחוגים?
מוותרים על הבריאות??
ממש לא!!
קבלו טיפים ופתרונות לאכילה נכונה גם כשאין זמן...
  1. סלטים וירקות –
    כיום אפשר לקנות גם בסופרים סלטים מוכנים בקופסאות, או ירקות חתוכים בשקיות – לפתוח, לתבל ו.. לאכול (בחלק מהם אפילו הסכו"ם החד פעמי נמצא בפנים...). אה, וכן, למען הסר ספק - הויטמינים והמינרלים הם לא כמו אלו שבירקות שרק עכשיו חתכנו... אך לפעמים עדיף חלק מאשר לא כלום. 
  2. אין זמן להכין, אבל אפשר למצוא זמן לקנות -
    עוצרים בסופר פעם בשבוע וקונים מלאי של מאכלים בריאים יחסית, שתמיד כדאי שיהיו איתכם לשעות הצורך – פת אורז מאורז מלא, קרקרים מחיטה מלאה, פירות יבשים אורגניים (לא הרגילים שמיובשים בגופרית), אגוזים למיניהם טבעיים (ולא קלויים), חטיפי אנרגיה דלים (לבחור את אלו שלא עשירים בשוקולד ושומנים מהצומח) ועוד.
  3. להתשמש בכל המקררים (בבית, בעבודה, אצל החבר, אצל ההורים לדוגמא) – לאגור!!
    כן.. לקנות ולשים במקרר הקרוב – פירות, מעדני יוגורט ועוד מגוון מוצרי בריאות לשעות הרעב ו/או האוכל, אשר לא דורשים הכנה.. רק לאכול.
  4. דוגמאות להכנה מהירה של מזונות בריאים יחסית שיכולים לשמש פיתרון לארוחות מלאות קצת יותר (בוקר / צהריים / ערב) -
    - יוגורט ביו + גרנולה טבעית / סוג קורנפלקס מחיטה מלאה
    - מוזלי – יוגורט ביו + 1-2 פירות + כפית דבש
    - סלט גורמה – סלט קנוי חתוך + כף גרעינים + כפית שמן זית + מעט מלח + לימון
  5. בישול בצ'יק צק -
    קיימים מאכלים שניתן להכין בדיוק בכמה דקות - למשל
    – בורגול מהווה פחמימה טובה יחסית (במיוחד בורגול גס), אשר אפשר לבשל בקלות – פשוט משרים במים. לבורגול המוכן ניתן להוסיף ירקות ולהפכו לסלט (דוגמת סלט טבולה) או להוסיף רוטב כמו רסק עגבניות ותיבול ולהפוך אותו לתוספת.
    - קינואה מתבשלת במהירות, כך גם קוסקוס מלא וכמובן - עדשים כתומות.

    - בטטה – חותכים מרוב כדי לקצר זמן בישול - מבשלים בסיר עם מים רותחים.. חותכים לידה 2-3 ירקות או סלט קנוי מוכן, מעל הבטטה מפזרים כף סלט טחינה והרי ארוחה.
  6. שקיות קפואות -
    אפשר למצוא ירקות (לבשל במהירות בסיר עם מים ותיבול ויש לנו ירקות / מרק), קטניות משקית כמו גרגירי חומוס, שעועית ועוד  (מוסיפים לסלט או מתבלים כתוסף עיקרי)...
    אלו עדיין בעל ערך תזונתי טוב. קונים – שמים מספר דקות במים על פי הוראות בישול, מתבלים ו... אוכלים.
  7. להזמין -
    כן, להזמין. כיום יש מקומות רבים מהם ניתן להזמין סלטים מוכנים. חשוב לזכור שניתן להזמין שני סלטים כאלו יחד- אחד לארוחת הצהריים (למשל סלט וחזה עוף) והשני לקחת לארוחת הערב (למשל סלט עם גבינה 5% או טונה).
 
שיהיה בתאבון ותמיד - לבריאות
 

תמיד לבריאותכם,

 

 

שירלי קרן רוזן וצוות מטפלי בריאים בטבעיות 052-2481104

 

 



מבזקים וחדשות



אימוני כושר על ידי מאמנים מקצועיים - במפגשים אישיים או בקבוצות

זה הזמן לקום ולזוז... להתחיל להתעמל.. לשרוף קלוריות... לחטב את הגוף ולהיות בכושר ואנרגיות מטורפות


להמשך קריאה


מרזים בטבעיות (C) - קבוצות VIP לבריאות והרזיה

"מרזים בטבעיות " (C) הינן קבוצות VIP לבריאות והרזיה בשיטה ייחודית- ללא ספירת קלוריות, ללא מלחמות. עם אוכל בריא ונכון לגוף, עם שיקומו והבראתו, עם עבודה על הגוף והנפש ועם תוצאות והרגלים שנרכשים לכל החיים. 

 


להמשך קריאה


ייעוץ תזונתי משפחתי - המתנה המושלמת לכם וליקירכם

 אם אשאל אתכם, מה הדבר הכי חשוב שאתם רוצים להבטיח לכם ולמשפחתכם? סביר שתענו - בריאות!! ובצדק... 

בואו נקבע מפגש אחד של ייעוץ משפחתי, בוא אגיע לביקור בית אצלכם או שאארח אתכם בשמחה באחת מהקליניקות שלי,  ואלמד אתכם כל מה שצריך כדי לאכול נכון ולדאוג לאורח חיים בריא ותזונה נכונה לכם וליקירכם.... 


להמשך קריאה


כוחה של אהבה

 יום האהבה היום... 

זאת הזדמנות נפלאה לכתוב לכם מכתב מהלב. אני אוהבת אתכם ומאמינה בכם. אתם מסוגלים להכל!! תזכרו זאת :-)


להמשך קריאה


סדנת מוגנים בטבעיות - איזון לחץ דם וכולסטרול והגנה על בריאותנו

 לחץ דם וכולסטרול אינם מפחידים. הם חשובים לנו. בלעדיהם לא היינו יכולים לחיות. 

הבעיה היא (כמו תמיד  ), כשאנו יוצאים מאיזון, והלחץ דם גבוה או מדדי הכולסטרול גבוהים ואינם מאוזנים. 

בסדנה בת 6 שבועות אפשר ללמוד איך לאזן אותם ולהגן על הלב, כלי הדם ובעצם - על עצמנו 


להמשך קריאה

טיפים

שתו תה קמומיל או תה פסיפלורה לפני השינה

הדבר יעזור לכם להרגע מכל היום ולהרדם טוב יותר בלילה. כשאיכות השינה שלכם תהא טובה יותר, תהיו יותר מלאי אנרגיות ומרץ ומהלך היום שלכם יהיה יעיל ומשופר.



תזונה ושנת הלימודים החדשה

 תזונת הילדים בשנת הלימודים היא מכרעת, במיוחד בזמן בית הספר. הכנסו לקישור וקראו הכל 
www.briutcenter.co.il/innerpage.asp