טופס ליצירת קשר


שם

טלפון

מייל
הערות

  052-2481104

מאמרים

מאמרי בריאות ותזונה כלליים



מתכונים בריאים

לנוחיוכתם, מתכונים בריאים וטבעיים, מסודרים לפי


גוף ונפש



התנדבות וקהילה

 


בריאים בטבעיות college



בריאים גם בחגים



מן התקשורת



תקנון בריאים בטבעיות

 



Ynet
קפה דה מרקר
בריאים בטבעיות בפייסבוק



טיפים


שתו תה קמומיל או תה פסיפלורה לפני השינה

הדבר יעזור לכם להרגע מכל היום ולהרדם טוב יותר בלילה. כשאיכות השינה שלכם תהא טובה יותר, תהיו יותר מלאי אנרגיות ומרץ ומהלך היום שלכם יהיה יעיל ומשופר.


קפאין - מתי לא כדאי לשתות אותו?

 

קפאין פוגע בספיגה של ויטמינים ומינרלים חשובים (לדוגמת הברזל), לכן באם החלטתם לצרוך אותו במזון- אנא הרחיקו אותו מ"מזונות איכות" (סלטים, קטניות וכדומה...) בכדי שספיגת הויטמינים והמינרלים בהם תהייה מקסימאלית.

חשוב לזכור שקפאין נמצא לא רק בקפה לסוגיו, אלא גם במשקאות קולה, שוקולדים, וסוגי תה שונים (כמו תה ירוק ותה שחור).


איזה דגנים מומלצים לאכול ולמה?

הדגנים המומלצים לאכילה לרוב האנשים הם הדגנים המלאים כגון: אורז מלא, קינואה, גריסים, כוסמת, פסטה מקמח מלא, לחם משיפון מלא או מקמח חיטה מלאה, פריקה, בורגול גס, קוואקר עבה ועוד.

הסיבות לכך רבות. דגנים מלאים עשירים בסיבים תזונתיים, בויטמינים ממשפחת ה B קומפלקס, מכילים יותר חלבון וחשובים לטיפול בהשמנה ובעיות בריאות רבות.


לא כל הדגים בריאים לנו

דגים מהווים מאכל בריא ומומלץ לאכול אותם כ 3 פעמים בשבוע (המינון המדוייק מותאם בייעוץ אישי). אך, חשוב לדעת כי לא כל דג מומלץ למאכל. הדגים הטובים הם דגי ים צפוני העשירים באומגה 3- טונה, סלמון, מקרל, סול, הליבוט. הדגים הגרועים ביותר הם דגי הבריכה (כמו נסיכת הנילוס), אשר לרוב שמנים יותר ומלאים באנטיביוטיקה וסטרואידים אותם הם מקבלים בגידולים המלאכותיים.


תזונה ושנת הלימודים החדשה

 תזונת הילדים בשנת הלימודים היא מכרעת, במיוחד בזמן בית הספר. הכנסו לקישור וקראו הכל 
www.briutcenter.co.il/innerpage.asp



מבזקים וחדשות



אימוני כושר על ידי מאמנים מקצועיים - במפגשים אישיים או בקבוצות

זה הזמן לקום ולזוז... להתחיל להתעמל.. לשרוף קלוריות... לחטב את הגוף ולהיות בכושר ואנרגיות מטורפות


להמשך קריאה


מרזים בטבעיות (C) - קבוצות VIP לבריאות והרזיה

"מרזים בטבעיות " (C) הינן קבוצות VIP לבריאות והרזיה בשיטה ייחודית- ללא ספירת קלוריות, ללא מלחמות. עם אוכל בריא ונכון לגוף, עם שיקומו והבראתו, עם עבודה על הגוף והנפש ועם תוצאות והרגלים שנרכשים לכל החיים. 

 


להמשך קריאה


ייעוץ תזונתי משפחתי - המתנה המושלמת לכם וליקירכם

 אם אשאל אתכם, מה הדבר הכי חשוב שאתם רוצים להבטיח לכם ולמשפחתכם? סביר שתענו - בריאות!! ובצדק... 

בואו נקבע מפגש אחד של ייעוץ משפחתי, בוא אגיע לביקור בית אצלכם או שאארח אתכם בשמחה באחת מהקליניקות שלי,  ואלמד אתכם כל מה שצריך כדי לאכול נכון ולדאוג לאורח חיים בריא ותזונה נכונה לכם וליקירכם.... 


להמשך קריאה


כוחה של אהבה

 יום האהבה היום... 

זאת הזדמנות נפלאה לכתוב לכם מכתב מהלב. אני אוהבת אתכם ומאמינה בכם. אתם מסוגלים להכל!! תזכרו זאת :-)


להמשך קריאה


סדנת מוגנים בטבעיות - איזון לחץ דם וכולסטרול והגנה על בריאותנו

 לחץ דם וכולסטרול אינם מפחידים. הם חשובים לנו. בלעדיהם לא היינו יכולים לחיות. 

הבעיה היא (כמו תמיד  ), כשאנו יוצאים מאיזון, והלחץ דם גבוה או מדדי הכולסטרול גבוהים ואינם מאוזנים. 

בסדנה בת 6 שבועות אפשר ללמוד איך לאזן אותם ולהגן על הלב, כלי הדם ובעצם - על עצמנו 


להמשך קריאה

טיפים

שתו תה קמומיל או תה פסיפלורה לפני השינה

הדבר יעזור לכם להרגע מכל היום ולהרדם טוב יותר בלילה. כשאיכות השינה שלכם תהא טובה יותר, תהיו יותר מלאי אנרגיות ומרץ ומהלך היום שלכם יהיה יעיל ומשופר.



תזונה ושנת הלימודים החדשה

 תזונת הילדים בשנת הלימודים היא מכרעת, במיוחד בזמן בית הספר. הכנסו לקישור וקראו הכל 
www.briutcenter.co.il/innerpage.asp